Nie masz produktów w koszyku.

Emma A - Z, Wszystko, co musisz wiedzieć

Wracając do swojej Emmy

Ta sekcja poświęcona jest inicjowaniu zwrotów i szczegółom dotyczącym procesu zwrotu.

Zwroty

  • Jak rozpocząć proces zwrotu?

    Jeśli chcesz zwrócić swój materac Emma, wystarczy wysłać e-mail lub zadzwonić do naszego działu obsługi klienta, a my zorganizujemy odbiór bez ponoszenia żadnych kosztów. Należy pamiętać, że niestandardowe rozmiary nie kwalifikują się do zwrotu. Nie odbierzemy materaca, jeśli jest on uszkodzony, ma jakieś plamy/znaki.

  • Jak działa proces zwrotu?

    Po zainicjowaniu zwrotu dla Państwa, nasz partner Logisitcs skontaktuje się z Państwem w celu odbioru materaca. Po otrzymaniu powiadomienia od naszego partnera logisitcs o posiadaniu Twojego materaca Emma, rozpoczniemy zwrot pieniędzy na Twoją pierwotną formę płatności.

Refundacje

  • Jak działają refundacje?

    Jak tylko zwrot dotrze po odbiór, zwrócimy Ci pieniądze. Prosimy pamiętać, że zwrot pieniędzy może potrwać do 2 tygodni, w zależności od metody płatności, której użyłeś.

  • Jaki jest status mojego zwrotu?

    Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu sprawdzenia statusu zwrotu pieniędzy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

How do I sign up?

You can unsubscribe at any time by clicking the 'Newsletter Subscriptions' tab when logged in to your customer account. If you do not have an account with us, you can unsubscribe by clicking the 'unsubscribe' link at the bottom of the newsletter.

Pin rotate icon

It seems you are visiting Emma from abroad.

Go to 

Alternatively you can choose your country from the list below: