Nie masz produktów w koszyku.

Emma od A do Z - wszystko, co musisz wiedzieć

Test i Gwarancja

100 nocy testu

  • Jak działa zasada 100 nocy testu materaca?

    Najlepszy sposób, aby dowiedzieć się, czy materac jest odpowiedni dla Ciebie to przetestowanie go we własnym domu. W Emmie wierzymy w wysoką jakość naszego materaca. Z tego powodu oferujemy Ci aż 100 nocy na przetestowanie Twojego materaca Emma! Jeśli do 100 dni od momentu dostarczenia materaca zdecydujesz, że nie jest on do końca odpowiedni lub nie spełnia Twoich oczekiwań, odbierzemy od Ciebie materac za darmo oraz zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu. Prosimy i zachęcamy jednak do testowania materaca przez co najmniej 3 - 4 tygodnie, gdyż ciało musi przyzwyczaić się do nowego materaca.

  • Od kiedy liczony jest pierwszy dzień z 100 nocy testu?

    Test zaczyna się w dniu dostawy. Od dnia otrzymania materaca Emma masz 100 nocy aby testować go bez ryzyka.

  • Czy materac musi pozostać w folii podczas okresu próbnego?

    Nie, nie musi. Chcemy, żebyś spał jak najlepiej i najwygodniej jak tylko to możliwe, a to oznacza, że przed użytkowaniem materaca Emma, folię należy usunąć. Materac Emma jest próżniowo zamknięty w folię, zrolowany i zapakowany w pudełku celem dostarczenia do Twojego domu. Po wyjęciu materaca z pudełka rozetnij folię za pomocą specjalnego nożyka, który znajdziesz w kartonie. Wskazówki dotyczące prawidłowego rozpakowania materaca Emma znajdują się również w opakowaniu. W ciągu kilku godzin Twój materac będzie się rozwijał do swoich pełnych rozmiarów i będzie gotowy do spania.

  • Dlaczego warto kupić materac w Internecie zamiast w sklepie?

    Wierzymy, że nasze materace zapewniają idealny sen dla 99% naszych klientów. Przemysł materacowy ma na celu dezorientację klientów natarczywą taktyką sprzedaży i wysokimi cenami. W Emmie chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że zakup materaca jest prosty, łatwy i przyjemny. Z tego powodu oferujemy aż 100 nocy testu bez żadnego ryzyka. Jeśli materac nie spełnia oczekiwań wystarczy skontaktować się z nami, a odbierzemy go za darmo i zwrócimy pełen koszt zakupu.

  • Jak mogę zwrócić materac podczas okresu próbnego?

    Jeśli chcesz zwrócić swój materac Emma skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@emma-materac.pl a my zorganizujemy odbiór. Materac zostanie odebrany przez naszego partnera bez żadnych kosztów. W przeciągu 14 dni od dnia odbioru materaca zrefundujemy Ci całą kwotę zakupu. Prosimy i zachęcamy jednak do testowania materaca przez co najmniej 3 - 4 tygodnie, gdyż ciało musi przyzwyczaić się do nowego materaca.

  • W jakim stanie musi być materac, aby móc go zwrócić?

    Nie potrzebujesz ani kartonu, ani folii aby zwrócić materac. Będziemy wdzięczni, jeśli materac zostanie zwrócony w dobrym stanie tzn. bez mechanicznych uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem.

10 lat Gwarancji

  • Co obejmuje 10 lat gwarancji?

    Każdy materac Emma objęty jest 10-letnią gwarancją, która ważna jest od daty dostarczenia materaca do Twojego domu. Jest ona ważna przez całe 10 lat użytkowania. Obowiązują zasady i warunki użytkowania. Gwarancja obejmuje: - Pęknięcia, wgniecenia lub uszkodzenia pianki, które powstały mimo prawidłowego użytkowania i właściwego obchodzenia się z nią. - Pokrowiec - Wadliwy zamek błyskawiczny lub uszkodzeny materiał/szew wynikający z wady produkcyjnej. Więcej informacji można znaleźć w naszym regulaminie.

  • Dostałem wadliwy materac, co mam zrobić?

    Prosimy o niezwłoczny kontakt z nami pod adresem e-mail kontakt@emma-materac.pl W przypadku otrzymaniu wadliwego materaca zostanie on wymieniony na nowy zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie, a jeśli nie będzie to możliwe - zostanie Państwu zwrócona pełna kwota zakupu.

Jak zrezygnować z newslettera?

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera poprzez użycie linku Rezygnuję" na samym dole newslettera."

Pin rotate icon

It seems you are visiting Emma from abroad.

Go to 

Alternatively you can choose your country from the list below: