Nie masz produktów w koszyku.

Emma A - Z, Wszystko, co musisz wiedzieć

Próba i gwarancja

100 Próba nocna

  • Jak działa faza próbna 100 nocy?

    To proste. Możesz testować materac Emma przez 100 dni, aby zdecydować czy jesteś zadowolony z naszego produktu czy nie. Jeśli zdajesz sobie sprawę, że Emma nie jest właściwym materacem dla Ciebie, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby ustalić termin odbioru. Otrzymasz od nas zwrot pieniędzy za 100% ceny zakupu. Prosimy jednak o poświęcenie czasu na przyzwyczajenie się do nowego materaca, dlatego zalecamy testowanie materaca Emma przez co najmniej 3-4 tygodnie przed odesłaniem go z powrotem.

  • Kiedy zaczyna się proces na 100 nocy?

    Zaczyna się w dniu dostawy. Od dnia otrzymania materaca Emma na sobie możesz go testować bez ryzyka przez 100 dni.

  • Czy materac musi pozostać w swoim plastiku podczas badania?

    Nie wszystko. Chcemy, abyś spał jak najlepiej, a to nie powinno obejmować spania na głośnym plastiku..

  • Czy nie powinienem najpierw osobiście przetestować materac przed zakupem?

    Wierzymy, że nasze materace zapewniają wyjątkowo relaksujący i wygodny sen dla 99% naszych klientów. Przemysł materacy ma na celu dezorientację klientów z nadpodażą, natarczywą taktyką sprzedaży i wysokimi cenami. Chcemy mieć pewność, że zakupy naszych materaców są tak proste i beztroskie, jak to tylko możliwe. Dlatego oferujemy naszym klientom możliwość przetestowania materaca Emma przez 100 dni bez ryzyka. Jeśli Ci się to nie spodoba, po prostu napisz do nas e-mail, a my odbierzemy go za darmo.

  • Jak mogę zwrócić materac w czasie próby?

    Jeśli jesteś niezadowolony ze swojej Emmy, po prostu zadzwoń lub napisz do nas e-mail lub skontaktuj się z nami w opcji czatu tutaj.

  • W jakim stanie mogę zwrócić materac?

    Przy zwrocie Emmy nie jest konieczne przechowywanie pudełka lub plastikowego opakowania. Będziemy wdzięczni, jeśli materac zostanie zwrócony w dobrym stanie.

10 lat Gwarancja

How do I sign up?

You can unsubscribe at any time by clicking the 'Newsletter Subscriptions' tab when logged in to your customer account. If you do not have an account with us, you can unsubscribe by clicking the 'unsubscribe' link at the bottom of the newsletter.

Pin rotate icon

It seems you are visiting Emma from abroad.

Go to 

Alternatively you can choose your country from the list below: