Nie masz produktów w koszyku.

Emma A - Z, Wszystko, co musisz wiedzieć

Twój Zakon

Ta sekcja dotyczy przeglądu zamówienia, procesu dostawy i przyjazdu materaca.

Zarządzaj moim zamówieniem

  • Jak mogę zmienić/edytować moje zamówienie?

    Po zakupie materaca, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian, w tym zmiany adresu, zmiany rozmiaru materaca, zmiany płatności, anulowania lub terminu dostawy.

  • Zauważyłem, że moje zamówienie jest w złym rozmiarze. Co mam zrobić?

    Po zakupie materaca, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian, w tym zmiany adresu, zmiany rozmiaru materaca, zmiany płatności, anulowania lub terminu dostawy.

  • Jak mogę anulować moje zamówienie?

    Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże. Po prostu skontaktuj się z nami przez e-mail (wpisz numer zamówienia w temacie), możesz skorzystać z naszej funkcji czatu, aby porozmawiać z przedstawicielem działu obsługi klienta lub zadzwonić do nas. Upewnij się, że masz swój numer zamówienia pod ręką.

  • Jak skontaktować się z obsługą klienta?

    Klienci mogą skontaktować się z obsługą klienta poprzez nasz e-mail (contact@emma-materac.pl), lub zadzwonić do nas. Nasz zespół ekspertów służy bezpłatnymi konsultacjami dotyczącymi materaców, a my jesteśmy po to, aby odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania.

Dostawa

  • Jakie są koszty wysyłki/dostawy?

    Koszty wysyłki i zwrotu są bezpłatne. Chcemy, abyś z radością czekał na swój nowy materac Emma, nie martwiąc się o brzydkie koszty wysyłki.

  • Jak dostarczany jest mi materac? Kto dostarczy mój przedmiot/zamówienie?

    W ostatnim etapie produkcji materac Emma jest walcowany i pakowany próżniowo. Następnie jest on pakowany w stylowe pudełko o wymiarach 15x15X43 in. Wysyłamy na terenie całych Indii bezpośrednio do Państwa drzwi wejściowych za pośrednictwem partnera logistycznego.

  • Jak długo trwa dostawa?

    Szacowany czas dostawy można sprawdzić w zakładce "zamówienie". Prosimy wziąć pod uwagę, że zamówienie zostanie wysłane do naszego zespołu produkcyjnego po otrzymaniu pełnej płatności, a zamówienie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie. W zależności od metody płatności może to potrwać kilka dni.

  • Ile dostaw otrzymam, jeśli zamówię więcej niż jeden produkt?

    Każdy produkt Emma będzie wysyłany osobno. Dla każdej paczki otrzymasz numer identyfikacyjny i e-mail z potwierdzeniem.

  • Czy mogę zmienić adres dostawy?

    Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, po prostu skontaktuj się z nami przez e-mail (umieść numer zamówienia w temacie), możesz skorzystać z naszej funkcji czatu, aby porozmawiać z przedstawicielem obsługi klienta lub zadzwonić do nas. Upewnij się, że masz swój numer zamówienia pod ręką.

  • Czy mogę zmienić datę dostawy?

    Jeśli chcesz zmienić datę dostawy, po prostu skontaktuj się z nami przez e-mail (wpisz numer zamówienia w temacie), możesz skorzystać z naszej funkcji czatu, aby porozmawiać z przedstawicielem obsługi klienta lub zadzwonić do nas.

  • Jak działa wysyłka?

    Twój materac Emma jest walcowany, pakowany próżniowo, a następnie wysyłany bezpośrednio z naszych magazynów w Indiach. Wszystkie materace Emma są zupełnie nowe i czekają na dostawę do Państwa. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie dostawy pocztą elektroniczną, w którym będą mogli Państwo ustalić czas dostawy odpowiadający Państwa harmonogramowi. Jeśli nie możesz być w domu, aby odebrać swój materac Emma, możesz po prostu podać nam nazwisko swojego ulubionego sąsiada, który podpisze się pod paczką (upewnij się, że nie śpi najpierw na Twoim materacu Emma, po prostu możesz nigdy go nie odzyskać).

  • Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

    Jak tylko Twój materac zostanie wysłany, wyślemy Ci kod śledzenia na Twój adres e-mail. Jeśli nie otrzymasz e-maila, sprawdź swoje foldery ze spamem.

Odebranie produktu

How do I sign up?

You can unsubscribe at any time by clicking the 'Newsletter Subscriptions' tab when logged in to your customer account. If you do not have an account with us, you can unsubscribe by clicking the 'unsubscribe' link at the bottom of the newsletter.

Pin rotate icon

It seems you are visiting Emma from abroad.

Go to 

Alternatively you can choose your country from the list below: