Nie masz produktów w koszyku.

Emma od A do Z - wszystko, co musisz wiedzieć

Twoje zamówienie

Ta sekcja dotyczy przeglądu zamówienia, procesu dostawy a także zawiera informacje co robić po otrzymaniu materaca.

Zarządzanie zamówieniem

  • Jak mogę zmienić/edytować moje zamówienie?

    Po zakupie materaca, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem kontakt@emma-materac.pl w celu dokonania wszelkich niezbędnych zmian, w tym zmiany adresu, zmiany rozmiaru materaca, zmiany płatności i anulowania lub terminu dostawy.

  • Jak mogę anulować moje zamówienie?

    Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem kontakt@emma-materac.pl W temacie wiadomości wpisz numer zamówienia.

  • Jak skontaktować się z działem obsługi klienta?

    Klienci mogą kontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem kontakt@emma-materac.pl Nasz zespół ekspertów służy bezpłatnymi konsultacjami dotyczącymi materaców, a my jesteśmy po to, aby odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania.

Dostawa

  • Jakie są koszty wysyłki/dostawy?

    Wysyłka jak i zwrot są darmowe. Chcemy, abyś z radością czekał na swój nowy materac Emma, nie martwiąc się koszty wysyłki.

  • Jak dostarczany jest materac? Kto dostarczy zamówienie?

    Materace Emma One są rolowane, a następnie próżniowo pakowane w folię oraz dostarczane w kartonach o wymiarach 38x38x110cm (do rozmiaru 140x200), a większe materace w kartonie o wymiarach 45x45x110cm. Materac zostanie dostarczony Państwu przez kuriera DPD lub DHL.

  • Jak długo trwa dostawa?

    Szacowany czas dostawy można sprawdzić w zakładce "zamówienie". Prosimy wziąć pod uwagę, że zamówienie zostanie wysłane do naszego zespołu produkcyjnego po otrzymaniu pełnej płatności, a zamówienie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie. W zależności od rozmiaru, czas wysyłki może się różnić, jednak zwykle trwa od 3 do 7 dni po otrzymaniu płatności.

  • Ile dostaw otrzymam, jeśli zamówię więcej niż jeden produkt?

    Każdy produkt Emma wysyłany jest osobno. Dla każdej paczki otrzymasz numer identyfikacyjny i e-mail z potwierdzeniem.

  • Czy mogę zmienić adres dostawy?

    Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami e-mailowo pod adresem kontakt@emma-materac.pl (umieść numer zamówienia w temacie).

  • Czy mogę zmienić datę dostawy?

    Jeśli chcesz zmienić datę dostawy skontaktuj się z nami e-mailowo pod adresem kontakt@emma-materac.pl (umieść numer zamówienia w temacie).

  • Jak wygląda wysyłka?

    Materace Emma są rolowane, a następnie próżniowo pakowane w folię oraz dostarczane w kartonach o wymiarach 38x38x110cm (do rozmiaru 140x200), a większe materace w kartonie o wymiarach 45x45x110cm. Naszymi przewoźnikami są DHL lub DPD. Wszystkie materace Emma są zupełnie nowe. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie dostawy pocztą elektroniczną, w którym będą mogli Państwo ustalić czas dostawy odpowiadający Państwa harmonogramowi. Jeśli nie możesz być w domu, aby odebrać swój materac Emma, możesz podać nam nazwisko swojego ulubionego sąsiada, który podpisze się pod paczką (upewnij się, że nie będzie go testował zamiast Ciebie, bo możesz go już nigdy go nie odzyskać).

  • Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

    Po nadaniu materaca otrzymasz od nas specjalny numer wysyłki, dzięki któremu będziesz mógł śledzic na bieżąco gdzie znajduje się Twoj nowy materac.

Odebranie produktu

How do I sign up?

You can unsubscribe at any time by clicking the 'Newsletter Subscriptions' tab when logged in to your customer account. If you do not have an account with us, you can unsubscribe by clicking the 'unsubscribe' link at the bottom of the newsletter.

Pin rotate icon

It seems you are visiting Emma from abroad.

Go to 

Alternatively you can choose your country from the list below: