Co jeśli chcesz zwrócić materac Emma?
Ta sekcja wyjaśni procedurę zwrotu materaca i refundacji.
Nie masz produktów w koszyku.
Ta sekcja wyjaśni procedurę zwrotu materaca i refundacji.
Jeśli chcesz zwrócić swój materac Emma, wystarczy wysłać e-mail na [email protected] Po orzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy bezpłatny odbiór materaca. Nie możemy odebrać materaca jeśli jest on uszkodzony lub posiada plamy.
Po skontaktowaniu się z nami w sprawie zwrotu nasz partner logistyczny skontaktuje się z Tobą w celu odbioru materaca. Po otrzymaniu powiadomienia od naszego partnera logistycznego o posiadaniu Twojego materaca Emma, rozpoczniemy zwrot pieniędzy.
Jak tylko materac do nas wróci - zwrócimy Ci pieniądze. Prosimy pamiętać, że zwrot pieniędzy może potrwać do 2 tygodni, w zależności od użytej metody płatności.
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na [email protected] w celu sprawdzenia statusu zwrotu.